Monday, December 13, 2010

belt aircond

si jimmy
rini gua bgn pagi pas perempuan gua kejut bgn kan,dier leh soh gua bgn pagi hahahaha bagus gak kekadang perempuan gua ni leh gak la gua buat keje2 rumah ni dah bgun sampai petang x der makner nyer nk wat....dalam tgh gua tgu kain gua di cuci oleh mein basuh,gua teringat nk pegi bengkel kereta cz perempian gua dah hingak(bising dalam bahase kedah) cz belt aircond kete gua dah bising sampai 4 kilo batu nortika leh dengar.....gua pun da sampai sakit otak dengar bebelan perempuan gua n kwn2 gua yang pinjam hahahahaha..... bkn x nk wat lg pun kalo gua yg bwk kete gua mmg x on air cond, baru rngan ble merembat kan sampai kte honda FD si insp muzamil pun x leh nk ikut hahahahaha (belagak lak)...pagi2 lagi gua dah gegar pomen gua si jimmy 2......... gua soh dier wat pe yang patut bg x berbunyi.so kene pkai expert la kan nanti kalo gua yang buat x melinkup jahanam hahahaha........ tp si jimmy 2 belum buat kete,dengan menggunakan keexpertan nye si jimmy 2 berjaye membuat kete gua yang selalu menjerit 2 senyap ntah pe yang dier buat gua pun x taw,dah expert stakan benda2 kecik ni pejam mate leh wat btol x jimmy hahahahahah................... thanks 2 jimmy................

No comments:

Post a Comment